onsdag 7 december 2011

Winter wonderland

Har tittat på "Leilas söta jul". Åh vad jag älskar julen. Jul är så mycket mer än mat och godis. Värme, kärlek, gemenskap, familjeband. Tackar mina föräldrar för alla fina julminnen jag har med mig genom livet. Men för att återgå till maten. Den här julen kommer att se annorlunda ut och det är inget som bekommer mig, inte i nuläget iaf. Julafton ligger på en lördag så vi får se vad jag får för direktiv från högre makt, d v s coachen. Tänker på julbordet med jobbet förra veckan... Den där mättnaden som slog till efter maten. Jag såg på mina kollegor, man kunde nästan ta på känslan, känslan av övermätta människor. Den där äckliga mättnadskänslan. Själv var jag nöjd. Ganska skönt. 

Då var det vinter här uppe. Morgonintervallerna genomfördes i nysnö. Backe passade bra. Ner med mössan och fokusera. Det finns mer att ge! Kraftfulla steg förde mig uppför backen steg för steg. Snön yrde. Det finns en oanad energi. Det är en känsla jag aldrig känt. Det är på riktigt nu. Morgonens smygvägning såg lovande ut.


Avslutningsvis bjuder jag på lite blandade bilder...

Mysig frukoststund i morse

Min "julhylla"

Nu är den på... tomteduken. Gullig va?

Och så går vi raskt vidare till helgens inköp. Passade på att fynda kosttillskott från Olimp. EAA Xplode samt en alldeles ny fettförbrännare som ska sättas in längre fram under deffen. Dessutom fick jag en shaker, tack för det!

En snygg påse med 6 st goda Celsius, en av varje smak.

Två * Smartshake. Totalt kom jag alltså hem med tre st nya shakers. Dessa kommer att sätta färg på tillvaron.


1 kommentar:

  1. Låter som att det går hur bra som helst!! Heja Pernilla:);):)
    Roligt med nya shakers:)

    SvaraRadera