torsdag 17 november 2011

Dunderhonung?


Är supernöjd med BCAA Xplode från Olimp. God smak, jag kör apelsinsmaken. Eftersom jag åker buss till träningen är risken att jag hinner slappna av för mycket så jag somnar, det blir desto jobbigare när jag ska kliva av och gå till gymmet och köra järnet. Igår testade jag BCAA Xplode för första gången och det var ingen risk att jag skulle somna! Senaste dagarna har jag kommit till gymmet fulltankad med energi, på strålande humör och känt mig stark som Bamse. Äntligen något jag känner effekten av.

Såhär står det om produkten på Sportkost.nu:

BCAA Xplode kan sammanfattningsvis hjälpa till att:- Förbättra återhämtningen.
- Öka ATP produktionen och främja musklernas cellvolym.
- Hämma muskelnedbrytningen och kortisolnivåerna (muskelnedbrytande stress hormon)
- Motverka trötthet genom att blockera trötthetsverkande tryptophan till hjärnan.
- Öka proteinsyntesen, immunförsvar och matsmältning.
- Maximera upptaget av protein
- Optimera syntesen av tillväxthormon



Dagens pass bestod av ett antal högrepsövningar, bollindragningar för baksida lår och höftlyft för rumpan till förbannelse. Kommer förhoppningsvis att kännas rejält i bakdelen imorgon. Lägg därtill roterande sidoplanka * flera tusen typ. Tackar envisheten och uthålligheten för ett väl godkänt pass.



På väg till dagens träning med världens snyggaste linne. Bort med överflödigt fett så kommer det snart att sitta ännu bättre. Det ska jag se till.

Nu gäller det att komma i säng i tid för imorgon är det morgoncardio på schemat, i form av morgonpromenad. Men jag har en överaskning på lur. En backe. Förväntar mig att kroppen är med på noterna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar