fredag 18 november 2011

Thank God it´s Friday!

Satan i gatan... redan fredag. Vad fort det går. Vaknade med ett ryck när klockan ringde. Fredagmorgon= morgonpromenad. Men idag skulle det inte bli 60 minuter i promenadtempo. Såg att temperaturen låg på -6 enligt mobilen, upptäckte när jag väl var ute och såg den digitala termometern på stan att temperaturen snarare låg på -1, miss med uppdateringen på mobilen. =) I-landsproblem. Eftersom jag befarade en riktigt kylig morgonvända pälsade jag på mig rejält med kläder. Kanske lite väl att ta i. Gav mig ut med ambitionen att lägga in några intervaller. Insåg snart att de s k intervallerna fick förvandlas till korta etapper jogg. Gjorde upp en deal med mig själv om att jogga till var tredje låt i MP3 spelaren. "Joggade"/ lunkade fram som en Michelingubbe bland stadens gator. Höll på att förintas under alla lager kläder. Men en timme senare kom jag hem lycklig och nöjd.

Pepparkaksgröt och nybryggt kaffe! Det var belöningen denna morgon. Nu är det bäst att sätta fart mot jobbet. Ha en underbar fredag!!! /Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar