måndag 23 maj 2011

Ny vecka nya möjligheter!

Sitter här dagens godaste mugg med kaffe, den första på morgonen. Det är en ljuvlig drog, ett måste för att orka ta itu med vardagens bestyr. Det blir nog en bra vecka. Ska bara styra upp helgens planer ordentligt, har nog "dubbelbokat" fredagen... eh det är sånt som händer. Har även lite andra småsaker på min agenda, bokningar och avbokningar av diverse tider. Ska boka tid för klipp och sling (frissorna har sin högsäsong just nu med alla festligheter, skolavslutningar, bal, bröllop o s v, så jag ska nog boka nu för att få en tid innan midsommar).

Känner av kroppen efter det lilla loppet jag sprang igår. Eller musklerna känns inget speciellt, det känns i huvudet. Lätt tryckande huvudvärk, kanske dålig vattenkonsumtion igår. Har en tendens att slarva med vattendrickandet när jag är ledig, på jobbet står alltid vattenflaskan på min plats. Ikväll lutar det åt gymmet. Funderade på att "spara" måndagspasset till imorgon bitti och köra dubbelt då, morgon + eftermiddag. Packar väskan och ser hur huvudvärken utvecklas... eller förhoppningsvis avvecklas under dagen.

Ja ja då kör vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar