onsdag 8 juni 2011

Morgonträning

Morgonträning idag! Bröst, biceps. På lilla gymmet i simhallen här i stan. Det brukar vara folktomt när de öppnar vid kl 7. Då blir jag ordentligt taggad, hela gymmet till mitt förfogande! Jag är på g igen. Igår beskrev jag känslan av låg motivation inför träningspasset, hur det ändå kan bli ett bra pass. Det kan också vara tvärtom... De gånger jag kommer till gymmet full av motivation och i hjärnan finns bara tanken att ösa på med vikter. Första övningen och det tar tvärstopp. Inte lika kul men om jag tänker på hur många pass jag ska avklara innan tävling så måste det även ingå s k "skitpass". Även de "riktiga" kroppsbyggarna har säkert några såna pass ibland.

Men nu ska jag ta cykeln och trampa till gymmet. Brukar alltid blåsa längs sjön så jag tippar på motvind.

Förresten... om fotboll är religion så är Zlatan min gud. Lång, ståtlig, snygg och vältränad.

Ha en toppendag!

2 kommentarer:

  1. Underbart med taggad känsla! såna dagar ska utnyttjas extra!!

    SvaraRadera
  2. Yes! Men nu har energin tagit slut. Sitter som en zombie på jobbet. Kaffe och Cola Zero tack! =)

    SvaraRadera