söndag 12 juni 2011

Träningsvärken fullbordad

Efter att ha kompletterat träningsvärken med ytterligare två muskelgrupper, bröst och axlar, tar jag en välbehövlig vilodag idag. Känns som jag har kört igenom kroppen ordentligt den här veckan. Kvalitén på passen har varierat men genomgående varit bra. Känslorna har spelat mig ett spratt men sånt är livet. Tror att jag börjar hitta rätt kurs igen på den här skutan.

Idag har jag pysslat lite här hemma nu på morgonen/förmiddagen. Tvätt och matlagning. Ska göra mig redo för att åka till Kupolen köpcentrum, jag är på shoppinghumör. Tydligen hade åskan slagit ner där igår mitt i lördagsshoppingen.. måtte den hålla sig på långt avstånd idag. Bankkortet är redo att användas så strömavbrott har jag varken tid eller lust med.

Trevlig söndag! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar