onsdag 24 augusti 2011

Höst eller sommar?



Avgör själva...
Vacker morgon vid sjön när dimman börjar lätta

Badsugen??? Nja

No end and no beginning



Och så lite andra tramsbilder...
Mina nya skor

Får jag presentera Familjen Nike. Närmast kameran det nyaste paret Lunarfly, andra paret är mina favvo Vomero (bästa löparskon jag någonsin haft), därefter är det två par enklare inomhusskor, längst bort en gammal trotjänare som har gjort sitt (används numer bara i trädgården eftersom de ger skavsår vid längre sträckor)

Crazy foto från Grönan. Vanligtvis köper jag aldrig souvenirer då det mestadels är skräp man samlar på sig. Detta var jag bara tvungen att köpa. Kommer att göra min tillvaro ljusare dagar då det känns tungt.

3 kommentarer:

  1. hahaha älskar skobilden!

    Det är höst och det är underbart!! =)

    SvaraRadera
  2. Haha, ojoj, och jag tycker att jag har många gympadojor som bara har tre! ;)

    Och på din fråga måste jag nog säga: Höst! I alla fall just nu, fråga mig igen i mars och jag kommer mest troligt att svara något annat x)

    SvaraRadera
  3. Rolig Grönan-bild på dere två:)
    Jag tycker det är sensommar;)

    SvaraRadera