fredag 5 augusti 2011

Smart uppfinning

Igår var jag lite bakåtsträvare. Men det finns fenomenala uppfinningar också...

T ex denna lilla smarta grej, Smartshake.


Använde en gammal variant av shaker häromdan och då slog tanken mig, hur fasen bar vi oss åt innan Smartshaken´s tid??? Stora funderingar för ett litet huvud. =) Minns att jag brukade ha vanliga små plastburkar alternativt plastpåsar med extra portioner proteinpulver. Kanske inte tog så mycket mer plats men det var betydligt krångligare. Plastpåsarna kunde ju vara slut och alla burkar kunde ligga i disken. I-landsproblem eller?

Förövrigt är det otroligt vackra mornar nu. Kunde inte motstå att dra på mig favvobyxorna och favvoskorna och ge mig ut på en liten promenix. Det blev bara en liten vända på 25-30 minuter men jag hann andas in den friska morgonluften och få en bra start på dagen.



Trevlig helg på er!!!

2 kommentarer:

  1. Jag har samma joggingsko som dig;) Supergoda sko!:):) En favorit för mig med.
    Jag känner igen båda plastpåsorna och plastburkorna;)
    Härliga byxor du har!:)

    SvaraRadera