lördag 24 september 2011

Go girl!

Hoppas på ett hejdundrande pass denna lördag förmiddag/morgon. "Hoppas"... det lät ju lovande. Det är bara upp till mig själv, det är ingen annan som ska göra jobbet. Bara att bita ihop och ösa järnet! Mina förväntningar är högt ställda så nu är det upp till bevis. Det är såna här gånger jag önskar att jag hade en PT på nära håll. Någon som kunde stå och skrika på en när energin tryter. En skogstokig Paolo Roberto ungefär.

CrossFit inspirerat pass på schemat. Fler repetitioner, mer högintensiv träning, mjölksyra tills jag svämmar över. CrossFit världens bästa träning enligt fanatikerna på mitt gym.

Laddar med bra musik... och en Celsius. Go for it!

3 kommentarer:

  1. GO GO GO GO
    PERNILLA!!! kom igen nu!!! KÖR!!!!!

    SvaraRadera
  2. Nu jävlar;) Ge jäääääääääääääääärnet Pernilla!
    kom igen nu, gör ditt livs pass tjejen!!!:);)

    SvaraRadera
  3. Snacka om girlpower!!! =) Tack så mycket tjejer! Det blev ju kanon. Kram

    SvaraRadera