tisdag 12 juli 2011

Det röda guldet...

Det stod en skål med nyplockade jordgubbar i kylskåpet när jag kom hem efter jobb och träning. Tack mina underbara föräldrar! Nu har jag precis ätit ett kvällsmål bestående av kesella och jordgubbar. Har sparat några gubbar till frukosten imorgon, blir som grädde på moset... på gröten... eller hur jag ska säga.

Dessförinnan har jag fått i mig en färgsprakande middag bestående av kassler och grönsaker i alla dess färger. Blandade färska och frysta wokgrönsaker, kryddade med tacokrydda och curry. Äntligen är aptiten tillbaka och mat smakar bra igen. I helgen hamnade jag i nån slags svacka och var allmänt less på varm mat, det växte i munnen och smakade absolut ingenting. Jag skulle ha tagit en bild på min färgglada jätteportion men jag är dålig på det där med fotografering av mat. När maten ligger på tallriken vill jag äta. Punkt slut. =)

Gött att fylla på med bra energi. Lite sömn på det här så är jag redo för ännu ett träningspass imorgon! Axlar och mage.

2 kommentarer:

  1. HiHiHi... Har du jordgubbs-tomtar i huset?:):):)
    Låter mångfärgat och smaksrikt dina mål idag:)
    Gött;)

    SvaraRadera
  2. Ja kesella å jordgubbar är gö gott :)
    men ikväll ska jag smaska till det med kesella, blåbär och hallon istället ;)

    SvaraRadera